Trött.

Jag lyssnar på Stereophonics igen. Kan inte få nog av dem. Älskar deras låtar.
Hur som helst så ska jag sluta att tjata om dem nu. Känns som jag gjort det ett bra tag nu. Haha. Jag har tre låtar av samma i mitt iTunes. Ifall en försvinner.. Man måste ju vara lite smart.

Snart ska jag åka iväg till jobbet. Det ska bli spännande men jag är galet trött och får ta med mig vatten och sånt så att jag klarar mig.. Det känns som att jag kommer somna gott i natt. Fast om man tänker annorlunda så är jag en sådan som alltid blir pigg när det händer saker och det lär det göra nu.

Dagen har varit ohändelserik. Men det var ganska skönt. Känns tråkigt att det är sista dagarna i skolan nu, men samtidigt enormt härligt. SOMMARLOV! Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0