Down the road.

Jag känner inte riktigt att det fungerar just nu. Jag vet inte, skulle vilja dela med mig av allt, men kan inte. Tankarna får förbli där de är.

Men i alla fall, veckan har flutit på bra. Skola och två prov. Engelska uppsats och matte muntligt. Det gick nog ganska bra faktiskt. I torsdags slutade vi tjugo över elva eftersom idrotten var inställd. Sedan åkte jag med L och J till A. Vi promenerade hur långt som helst och mitt stackars knä mådde inte bra efter det. Men i alla fall så gjorde vi det. I fredags var vi hemma hos Em och såg en film. Några av oss har fått en speciell uppgift och i den ingår en film som vi såg i fredags. Den var hemsk men bra. Handlade om Andra Världskriget.
I lördags var jag i Täby med syster och J. Hittade ingenting trots att jag verkligen behövde både skor och jacka. På kvällen var vi hos Eb. Vi släckte ner för Earth Hour, och hade det väldigt mysigt. Idag tränade jag.

För några dagar sedan ringde doktorn till mig. Av olika anledningar ställde han in min operation. Jag blev så irriterad! Det kunde blivit bra, jag vet att det kunde det, och ändå NEJ! Det är nån ****** bit i knät som lossnat, det kan jag svara på! Den där punkten vid leden som gör ont som i ******! Det är inte bara vanlig värk! Det borde åtminstone jag veta! Det går faktiskt att skilja på värk och värk! Det är skillnad.

Jag orkar inte. Det går uppför nu. Min bergochdalbana. Förut var det nerförsbacke men fytusan vad uppför det går och så ser det ut att förbli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0