En mörk bil.

Jaha. Egentligen skulle jag sitta i soffan med Grey's på TVn. Mamma och pappa skulle titta på ett program på stora teven och när jag gått ner och bäddat ner mig bland filtar och kuddar upptäcker jag att kanal fem inte fungerar. Teknik alltså! Så det blev inget Grey's för mig men det är nu inspelat så jag kanske får se det imorgon.

Vid sex ska jag ställa klockan imorgon för att hinna med tjugo över åtta då vi börjar. Engelska, matte, språk och idrott för min del. Ganska bra dag även om det är långsamt med matte på morgonen men bättre än vi har på fredagar, som sista lektion.

Idag var jag hemma hos J med Eb. Vi tränade på dansen till idrottslektionen och det gick faktiskt bra! Sedan bakade vi hallonpaj och pratade litegranna. Kul var det, i alla fall! På vägen hem upptäckte jag en läskig bil. Jag lyssnade på musik men hörde ändå bilar bakom mig, men när jag skulle svänga upp på min väg och tittade över axeln stod en svart helt nedsläckt bil, utan lysen och släckt även i bilen kanske tio meter bakom mig. Mörka gestalter sågs i bilen, tror jag. Jag missade dock registreringsnumret eftersom jag blev lite rädd och gick snabbt hem, utan bil bakom mig. Men lite läskigt var det allt. Även om jag inte blev rädd så kunde jag inte sluta titta ut genom fönstrena, bara för att titta en extra gång. Nu under kvällen har jag pluggat och duschat. Med värk i nacken och i knät blir det nog bra med en god natts sömn. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0