Une caravane et un éléphant.

Den här dagen har varit så himla fel på något sätt. Som en mellandag bara. Började med engelska, nationellt prov imorgon, och vi pratade mest om det. På matten hade vi ingen lärare utan pratade litegrann och löste två svåra tal tillsammans med Eb. När två hjärnor arbetar tillsammans då går allt bättre! Sedan var det språk och vi pratade mest om "plans de vacances" alltså planer för loven och vi skulle sätta ihop en egen liten resa. Tillexempel till en camping med husvagn eller till en alpstuga i bergen. På idrotten hoppade vi trampett vilket var ganska kul, faktiskt. Provade även på handvolt med elefantkudde under mig! Det gick bra faktiskt.

Efter skolan pluggade jag engelska och nu är det hemkunskapen som snart är klar. Jag tänkte se Grey's från igår nu på kvällen och kanske träna lite här hemma och stretcha efter det.
Jag har nästan ingen ork nu så jag ska nog lägga ihop böckerna och bara softa. Packa tillsa imorgon då jag ska sova hos J!

Åh, juste! Min bästa vän från USA skrev igår och hon kanske kommer plugga i Holland nästa år! Gud så roligt det skulle vara, jag önskar hon bodde här, önskar det inte var en helt Atlant mellan oss. Nu kanske det blir verklighet och oh så jag hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0