A rainy day in May.

Det började regna idag när vi hade idrott. Det var annars en ganska lugn dag förutom det sista provet. Nationellt läsförståelseprov. Det var ganska svårt, men det känns ändå okej. Så vi får se hur det går, läraren sa att vi skulle få reda på resultatet imorgon på idrottsdagen.
Vi ska vara och ha friidrott imorgon, i vanliga fall brukar jag gilla det. Men nu känns det inte så kul. Jag är liksom inte alls taggad på den sortens träning imorgon. Vi ska liksom ha en tävling också. Men vi får se hur det blir med det, eftersom 800 meter inte gick något bra idag. Jag sprang på och så men det sa bara pang helt plötsligt. Så min lärare sa bestämt att jag inte skulle ställa upp imorgon på loppet för att det bara är dumt och jag antar att jag inte förlorar något på det.

Jaja, nu ska jag vila lite. Är enormt trött och har ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0