Ajaj.

Det känns som om mitt ben har fastnat. Det är riktigt äckligt och gör ont. Svårt att beskriva, men jag ska göra det för att minnas. Nu känns det som om något inne i knät har fastnat. Som om en liten bit sitter på fel ställe och inte vill hoppa rätt. Den utlöser sedan smärta ungefär snedd nedåt/vänster om knäskålen och det gör ont när man trycker.

Jaja, slut klagat på smärtan i benet. Ikväll var jag inne på datorn en längre stund, känns som en evighet sedan jag var inloggad på msn nu. Hur som helst så spelade vi även kort och jag vann. Mohaha. Snart ska jag sova, eller lägga mig ner och läsa. Imorgon är det prov i franska, väldigt roligt, och sedan inlämning i SO. Vi kan också ha hemkunskapsprov imorgon också. Men det har vi inte.. Det är nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0