Cityday.

Igår så åkte jag till stan med J, Eb och L efter skolan. Det var en alldeles underbar fredag igår, vi satt ute i skolan i solen och bara njöt. Och så underbart varmt det var i solen! Sedan fick vi sluta en halvtimme tidigare, jag, Eb, A och Em från matten så vi spelade lite beachrugby på beachvolley planen i skolan. Barfota!
Väl framme i stan så kollade vi på lite allt möjligt, jag köpte ett par svarta låga, pumps. Basic sådär. Sedan hälsade vi på min käre pappa på jobbet innan vi fortsatte shoppa. Vi åt också lite. I alla fall så skulle L åka hem lite tidigare än oss andra så vi tog en senare tunnelbana till stationen. När vi sitter där så noterar jag stationen innan den vi ska gå av vid. Sedan börjar vi åka, jag minns det. Jag märkte det, men kopplade det inte. Så det resluterade i att vi missade stationen vi skulle gå av på och fick springa längs motorvägen (på gångväg) tillbaka till tågstationen. Det var så typiskt och så irriterande för ingen av oss hittade från tunnelbanan till stationen. Haha.

På kvällen var J, A och Eb här och sov. Vi åt god middag och sedan åkte vi till J för att hämta saker. Sedan cyklade vi runt lite här på kvällen. Det var jättehärligt ute då! Sedan bar det hem och vi somnade fort.
I morse såg i Twilight! Såbra, och nu är jag inte mobbad längre. Jag älskade filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0