Friluftsdag.

Våran friluftsdag gick okej. Men jag gjorde inte fullt ut, tex så var hoppa svårt.. Så höjden gick dåligt och jag hoppade med "mening" på fel ben i längdhopp. Men jag kom ändå en bra bit. Sedan sprang jag inte 800 meter för det kändes för jobbigt. Min lärare skulle "prata" med idrottsläraren om att jag ändå ville ha betyg i ämnet. Dagen var ganska mysig, trots massa kyla. Det var grått ute och kallt.

Nu är min lilla kusin här, jag och pappa hämtade henne på dagis. Innan det slappade jag framför min OTH box och för tillfället är lillan ute med syster. Ska nog hämta hem henne snart, för att ge henne lite mat.
Nämen, nu tittar ju solen fram också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0