Härlig dag.

Haha, igår skrev jag ju om borttappade ballerinasockor. I morse stod jag inför det där problemet. Först tänkte jag ha tygskor men sedan ångrade jag mig och det blev ballerina istället. Problemet var bara att jag inte kunde hitta en enda strumpa till dom. Tillslut, precis innan jag skulle åka, hittade jag en i strumplådan och en i torktumlaren. Så det blev ballerinas idag.

Skoldagen var jobbig. Inte lång, inte tidig morgon, utan bara jobbig. I alla fall så slutade vi vid ettiden och då cyklade jag hem för att lägga mig på altanen med en bok. Den är så komplicerad så jag orkade inte utan hälsade på kusinerna istället innan jag sprang. Det var härligt väder! Strax bär det av till A för att fira födelsedagsflickan, om än nån vecka för sent. Så jag har precis packat mina saker. Nu ska jag lägga fram luftmadrassen och ringa till J. Mamma är så snäll och skjutsar oss idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0