Helgen.

Min helg har varit jätterolig! I fredags så var jag hos A för att fira henne. Vi åt god middag först. Vi spelade spel och singstar samt såg början på en film. Det var en jätterolig kväll och vi skrattade i timmar åt lite allt möjligt. Av oss var den stora och viktiga presenten ett presentkort på Topshop på 600 kronor. Så nu hoppas vi att du hittar fina kläder A! På morgonen såg jag och Em en till film medan de andra låg ute i hängmattan och sedan åt vi frukost. En hellyckad dag och kväll!

Igår var jag hemma hos kusinerna på kvällen. J kom även för att hälsa på ett tag så det var roligt! Vi tittade en stund på ESC också, som min kusin sa att det hette, och Norge var ju klart bäst! Sedan så åkte jag hem med mina föräldrar vid tvåtiden som också varit på en fest precis som kusinernas föräldrar. Det var kul att vara där, och så tjänar jag ju en slant också. Idag har jag varit hemma, pluggat och spelat tvspel med en annan kusin. Matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0