Höjden av otur.

Snart ska jag göra yoga faktiskt. Det fåt väl bli till något som går på tv runt åtta tiden sådär.
Jag kom på för någon timme sedan att jag inte gjort mattediagnosen. Så den gjorde jag och är nu faktiskt klar med den fastän jag inte helt orkade med ett tal. Det är nog så att matten och franskan tar mest tid just nu. Fast matten börjar planas ut känns det som.

Åh, fy! Nästa vecka har vi nationellt prov i NO. Fast våran lärare har sagt att vi inte behöver bry oss alls om betyget där. För det är än så länge inte ett vanligt prov utan bara testprov. Idag fick jag också reda på att det även gäller språkproven! Skolorna får anmäla sig till proven om de vill ha det. Och självklart ska vi ha alla fem. Ja, fyra i språk och ett i NO. Det är verkligen höjden av otur. Varför ska vi få alla? Det vore så skönt att slippa det meningslösa NO provet. Vår klass fick fysik som ämne tror jag. En annan fick kemi. Så på så sätt är det bra för oss! Tänk dom stackarna som måste ha prov i alla NO ämnena som obligatoriskt samt de i språk. Så på så sätt är det de som det är synd om! Inte oss. Fast ändå, vi måste ju också göra prov. I alla fall ett, som är mer än inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0