Html, koder, stilmallar. Whatever.

Jag gjorde mig själv en ny liten bild idag. Sisådär en ihopslagen bild på tio minuter. Men i alla fall. Man tröttnar ju så fort!
Hur som helst så skulle jag vilja byta stilmall för att det verkar inte fungera så bra på den jag har att göra en heldesign. Men själva saken är den att tänk om allt blir fel då? Typ om allt bara försvinner hux-flux så att jag får börja om från början. Tror att det får bli så att jag kopierar hela den gamla stilmallen så att den finns kvar i min dator så att ifall det blir så är det bara att lägga in den igen.
Det verkar vara något fel med det där med heldesigner och det som började på mig att tänka var att raden "body" inte fanns i min blogg till en början... Så jag snodde raden från syster och tänkte att den skulle reagera, men det verkar inte som att den vill göra det. Därför funderar jag på att byta. Men än så länge duger det som det är. Kanske ska pröva att tralla lite med koderna i den här gamla innan stora förändringen. För jag kan ju bara kopiera stilmallen innan. Hm, bara inget händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0