I hope the weather will be with me, otherwise I'll not be happy.

Jaha, en underbar vecka, vädermässigt, närmar sig sitt lilla fina slut. Jag såg att det skulle bli också just det, ett fint slut. Mellan 25 och 30 grader i denna del av landet under sö´ndag och måndag. Och attans då att vi måste gå i skolan. Suck. Plus att det är moln och antagligen regn som väntar idag när vi har beachvolley på idrotten som förörvrigt är ganska kul.


Igår var jag i centrum hela dagen. Handlade ingenting, utan tittade mest. Eller egentligen tittade jag inte heller.. Försökte hitta ett par skor till balen, men icke, det hittade jag inga. Sedan ska jag köpa ett diadem, det hittade jag, men köpte inte, och slutligen en väska att ha mobil och kamera i. Eller juste, jag måste köpa nån vit sjalliknande sak också ifall det blir för kallt under middagen.


Snart dags för skolan, händer inget speciellt idag. Hoppas på att få sluta tidigare så att jag kan plugga som tusan på hemkunskapen till provet på måndag. För blir det 25 grader varmt, då tänker jag knappast plugga. Inte ens mot betalning... Min lördag är fullspäckad också, så det lär bli både plugg idag och imorgon. Hoppas mina vädergudar tillåter min plan.. För det skulle vara bli 15-20 grader på fredag. Och lördag 20-25. Då ska jag vara inne hela dagen, lite surt, men jag ska gå en utbildning för mitt sommarjobb. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0