I love sunshine.

Gud en sådan underbar dag det varit idag! Sol hela dagen! Först så hade vi NO labbprov från nationella, gick väl okej, trots att det inte fanns så mycket att skriva eftersom man fick skolverkets labb och inte sin egen. Jaja, sedan hade jag franskauppsats, och det gick väl bra. Vet att jag skrev fel på ett ord. Men det kan nog inte sänka.

På SO lektionen efter lunch och under hela lunchrasten så spelade vi volleyboll. Det var jättekul och extra bra var det i solen men man blev väldigt varm! Sexorna var med oss också, stackarna måste vara rädda för oss nior ju! Och några vågade även vara med när några av de läskiga killarna var med också. Modiga små barn. Efter skolan åkte jag hem ett litet tag och skrev svenska. Sedan åkte jag med A till badet och där mötte vi T och L samt T's kusin. Det var härligt att bada och underbart i solen!

Dagen har varit underbar! JAG ÄLSKAR SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0