I'm pleased.

Jag tror faktiskt provet idag gick ganska okej, med det menar jag också ganska okej. Hur som helst så hade vi inte en sådan jobbig dag idag eftersom vi missade NOn och tekniken pågrund av provet. På den sista lektionen, slöjden, så blev jag klar med jeanskjolen jag sytt. Den blev väldigt liten. Men vem vet? Efter skolan var det meningen att jag skulle handla jordgubbar med J. Men det visade sig att hon hade dansrep så jag är hemma nu.

Planerna för idag är inte spännande. Orkar verkligen inte plugga idag. Kanske ska dyka ner i mina fotoprogram eller något. Men först så ska jag hur som helst skriva in SOn från boken till datorn och lyssna lite på Les Misérables låtarna som är till våran musikshow. Efter det, så vet jag inte. I alla fall ska jag göra lite yoga ikväll! Det är skönt för den stela kroppen och man blir så lugn och avslappnad efteråt även om själva övningarna ser något galet ut när man väl gör dem. Sedan är det DH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0