It's a bad test without consequenses.

Nu på morgonen är det dags för två timmars fysikprov. Suck. En sak som är bra med det är att provet inte är sänkande. Det vill säga att även fast man inte lyckas så sänks inte slutbetyget. Det är såhär eftersom fysikprovet är test prov för nästa år så dem vet hur svårt/lätt det ska vara. Men ändå. Det känns drygt.

Igår kväll somnade jag på stört efter att ha lagt mig på kudden. Det var så himla skönt! Och i morse när jag skulle gå upp tittade jag på klockan och trodde den var 6.44 och jag fick genast bråttom och kastade mig upp ur sängen. Sedan tittade jag igen, då var den 6.14. Haha.

Nu ska jag snart möta min lilla filur J på väg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0