It's just pain.

No nationella var sisådär. Det var riktigt svårt, jag chansade mycket, men gjorde mitt bästa i läget. Så vi får se hur det går. Idag har jag känt mig konstig i hela kroppen. Det värker i mina armar och i mina ben på ett konstigt sätt. Så jag har bara slappat hemma i soffan än så länge eftersom jag inte orkade något annat. Nu ska jag dock dyka ner bland mina buddhistiska texter och få fram lite vettig fakta. Sedan är det dags för matten så det lär bli en sådan dag. Jag hoppar nog springningen idag. Mår halvbra känns det som. Inte på "sjukt" sätt utan bara allmänt dåligt. Jag börjar misstänka att jag landade på armen igår också på något konstigt sätt eftersom den värker. Jaja, nog med problem nu!

Solen skiner ute, men det är en massa moln. Suck. Fast mig gör det inget, nu ska jag plugga till lite härlig musik. Tror det blir Mando Diao faktiskt. Eller kanske Stereophonics. Och juste, helt apropå ingenting så har Moneybrother kommit ut med en ny skiva. Och som tur är kanske mamma ska köpa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0