It's the worst pain of my life.

Idag åkte jag iväg till ett centrum här i närheten. Från början skulle det gå snabbt men halv fem tittade vi på tiden, då hade vi varit där sedan strax innan två. Jag fick med mig en bikini och ett paket efterlängtade hårnålar! Bikinin är massa olika färger på och blommig. Den är söt, men kanske inte helt Johanna. Såg en annan som var betydligt mer mig fast ibland kan det vara kul att variera sig. Kanske kan köpa den andra också, bara för att jämna ut det.
Ikväll blir det troligen lite mys hos Eb. Så det blir nog roligt, fast först är det middag hos farmor och farfar. Sedan ska jag bara packa innan jag ska ge mig av. Kanske skulle vi också bada i L's jacuzzi. Så vi får se!

Gah, mitt dumma ben is killing me! Fint språkbyte där, men så är det. Jag blir så nedrans trött på det. Nej, jag måste bättra mig. Så här får det inte vara. Först ett år (!?) med problem med knät. Och sedan när det ska åtgärdas men som de sedan ställer in, händer ingenting. Då är det ju såklart att man, om man heter Johanna, fortsätter träna och får andra problem. Säkert kommer jag dras med den här dumma värken i ett år nu, och den gör mig bara på dåligt humör. Det märks nog att jag blir tyst och tråkig, kanske även sur då, och förlåt för det, men det blir bara så när det gör ont. Dumma onda cirkel. TA SLUT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0