Jag älskar helg.

  • Varit ute
  • Fotat
  • Städat
  • Pluggat
  • Kusinerna
  • Vilat

Det är ungefär det jag har gjort idag! Dagen har varit underbart härlig! Jag har liksom bara tagit det lugnt. En sådan dag per helg behöver man faktiskt. Nu ska jag träna, men vi åt nyss så det kan bli lite jobbigt. I alla fall så är det en underbar skolvecka, om man nu vågar säga det om skolan, för vi går bara i skolan imorgon! Sedan har vi friluftsdag som jag inte alls känner för, det är friidrott och jag har svaga aningar om hur det kommer gå. Har inte sprungit på riktigt på sextio sedan skadan och inte alls hoppat längd eller höjd och det är mitt upphoppsben som är fel på.. Jaja, jag tar det lugnt, orkar inte skada mig mer nu. Det är så jädrans jobbigt och mina ben klarar inte allt har jag insett nu. På onsdag ska vi baka Amerikanska Cupcakes på temadagen! Mums!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0