Jobbet.

Mötet gick riktigt bra. Kiosk kanske var fel ord. Det här är en kvarterskrog med både café och bar. Vi ska få gå en utbildning innan vi arbetar och en hop med förhållningsregler. Det ska bli jättekul men nu hoppas jag bara på att få några veckor att arbeta också!

Efter mötet, som drog ut på tiden, så åt jag middag innan jag gick iväg för att möta J och få min tröja. Sedan fick jag skjuts hem av L för att hon också hämtade sin! Jag tycker skoltröjorna var jättefina! Väldigt stora bara.. Men hur som helst så ska jag visa bilder på den. Fast eftersom våra namn står med på den och, vem vet, så blir det inte hela tröjan. Haha.

Nu är det dags för duschen. Ska sno systemkameran först. Och en sak till, min farmor har köpt min kamera.. Den jag ville ha! Så nu blir det dags att smygfota med den för att se om den håller måttet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0