Johanna i ett nötskal.

Nu har jag tittat igenom hela mitt hemprov en gång till. Jag hittar inga direkta fel, men ett tal fattar jag inte riktigt vad jag gjort.. Alltså hur dum får man vara? Jag har liksom räknat ut och fåt fram ett svar men jag vet-i-sjutton varifrån talen kommer. Så nu blir det hårdgranskning för talet också. Sedan måste jag be läraren om ett extra papper imorgon för att jag ska redovisa min lösning om några areaförhållanden och det har jag inte plats till...

Nu tror jag att jag ska gå ner till farmor och farfar, men först ska jag gå ut till kaninen och kanske ta med mig systemkameran för ett tag. Sedan är det dags för en liten yogatid. Jag borde springa, men det får bli imorgon plus styrka faktiskt.. Jag kommer rubba hela veckans träningsschema den här veckan känner jag. Så det får bli löpning och dylikt imorgon efter skolan. Kanske på torsdag också. Då slutar jag tidigt.

Jag vet att jag skrev förra gången vi fick ost till mackorna i skolan. Vi fick det idag! Haha, och det var tur för det var på två ostmackor jag levde hela dagen ut sedan. För det var ingen god mat.. Idag så hade vi alla våra fina tröjor på oss. Det kändes lite som en skol"uniform" men lite roligt var det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0