Klänningar hit och dit.

Nu ska jag snart ge mig av till Ebs. Nyss målade jag mina neonrosa naglar vita istället. Orkade inte med den lossnade färgen. Min farfar är snäll och skjutsar mig idag men det får bli om ett tag då mina fina vänner var och handlade mat nu.
Det blir säkert en mysig kväll och det känner jag faktiskt för. I alla fall så kommer jag hem imorgon efter stan och så får vi förhoppningsvis hoppas på att jag hittat min klänning! Jag bad mamma och pappa kolla efter en fin i USA. Den var nog inte så dyr heller. Så det vore ju skoj, då är man garanterat ensam om den. Den jag såg var röd nästan. Typ korallfärgad. Jättefin! Klänningen var från Forever 21. En annan klänning jag hittat var från Vila. Också jättefin, och det är dit jag vill gå imorgon! Så let's hope and see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0