Långhelg.

Långhelgen är jättehärlig än så länge. Eller nästan jättehärlig i alla fall. Igår så var jag bara hemma hela dagen, hade lite skoj med minikusinerna samt pluggade. Vi har två nationella prov i veckan. Det känns halvbra och det jag mest av allt vill är att det ska vara över. Jag vill ha sommarlov!
På kvällen var min mormor och morfar här. Jag gjorde en supergod saffranspannacotta till efterrätt. Idag ska jag troligen vara med J. Nu har jag precis städat mitt rum och ska gå ut i solen med mattepapprena hade jag tänkt.

Jag har inte tid med datorn nu. Ändå fastnar jag här. Men så blir det. Som jag skrev för längesedan:
Efter regn kommer solsken. Efter solsken kommer regn.
Precis så känner jag, och nu räcker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0