Min blå handled.

Idag när jag skulle springa så sken solen och jag tänkte att jag kanske faktiskt skulle ha tur med vädret. Men icke. Efter några meter började det dugga, som tur var blev det inte mer än så men det var tillräckligt för att få mina stackars händer kalla.

Min handled mår inte bra. Den är blå, vilket den varit under en lång tid. Men nu värker den, hela tiden. Det känns som en molande, brännande smärta. Ungefär som växtvärk fast värre. Hur man än rör på handen gör det ont. Nu har det släppt lite men men. Det blir nog bra tillslut.

Jag är klar med matten nu. Både hemprovet och nationella pluggandet. Dock vet jag inte alls hur det kommer gå eftersom det känns halv bra. Ska i alla fall ta reda på lite saker runt hemprovet till, men har till den femtonde på mig så det lär jag hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0