My week-end.

Den här helgen har jag hunnit med en hel del. Jag har bland annat varit hemma, pluggat, haft gäster, vart gäst, varit med kompisar, solat (och fått shortsränder på benen), ätit god mat, varit i ett centrum där jag handlade en kjol och en kofta, fotat lite blommor, hälsat på farmor och farfar, kusin, planterat (!?) lite blommor, datorn och bara softat. Plus att jag har hunnit träna en hel del. Så nu känns det lite surt att hela härliga helgen är över och att skolan börjar igen. Med två nationella prov dessutom. Det känns halvlagom roligt att gå tillbaka till skolan,

Idag var jag och handlade. Där köpte jag en gul kjol till sommaren och en extremt dyr kofta, men nöden har sin lag, och jag behövde verkligen en. Mamma blir så irriterad när jag tar hennes att hon till och med mutade mig med en hundring som bidrag så att jag skulle köpa den. Så blev det också och snart blir jag nog hundra kronor rikare. Sedan har jag pluggat matte och franska i vilka ämnen det är prov i veckan. Jippi! Haha, skämt åsido. Jag orkar inte.
Give me a miracle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0