Mysdag!

Vi slutade vid elva tiden idag, efter det franska muntliga nationella provet vilket gick alldeles utmärkt! Eller nästan, i alla fall.. Efter skolan åkte jag med J hem till A. Först så åt vi varsin grapefrukt i solen och eftersom det var så galet varmt tänkte vi åka ner till sjön för att sola och kanske ta ett dopp. Men o så fel vi hade. när var det nästan stormvindar och iskallt. Så  det blev varken ett dopp eller ett längre besök. Istället cyklade vi hem. A bor i princip ute på landet så vi såg några jättesöta lamm på vägen också!
Efter det lade vi oss i solen igen för att sola, men först satt vi inne vid datorn och tittade balklänningar samt värmde oss efter kylan vid sjön. Det var en jättemysig dag! Solen har lyst på oss hela dagen nästan, men vindarna är kalla. Så det är ju mindre roligt, men inget att klaga på!

Hur som helst så ska jag snart äta lite middag tror jag. Min familj är utflugen på alla möjliga platser. Brasilien, Östersund och fotbollsplanen. Så det är jag här hemma. Och kaninen, som dock bor utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0