När vägen svängt åt fel håll.

DU GÖR MIG LEDSEN, SUR OCH ARG. NU RÄCKER DET. JAG ORKAR INTE MER!

Som ni kanske märker är jag sur och ledsen. Vill bara lägga mig i ingenstans och försvinna. Bara lämna hela eländet eftersom det inte gör någon skillnad. VARFÖR!?
Allting gör allt jobbigt. Man förväntar sig många saker, men inget av det händer. Bara det allra sämsta. Nu vet jag varken ut eller in.

Just nu känns det som om inget vill sig. Jag hatar att skriva så mycket om mig, jag. Men nu måste jag, för mig själv. Min väg har vikt av mot det sämsta tänkbara. Orkar inte, vill inte. Allt är fel. Du är felet. Ta inte åt er, syftar inte på någon. Bara allt som förstör, det får heta du.

Jag lyssnar på depp-musik. Det hjälper faktiskt. Hittade en textrad som beskriver allt nu perfekt.

"I know I'm on the loosing streak. Cause I passed down my old street"


Kommentarer
Postat av: frida

är det något specielt som hänt?:/<3

2009-05-25 @ 22:10:52
URL: http://beliveinyouself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0