New York, in my dreams.

Just nu pratar jag i telefon med J även om vi kanske inte har den mest innehållsrika konversationen, så blir det när vi blir lite manliga och endast kan göra en sak samtidigt. Fast i alla fall, mina föräldrar är på planet till The Big Apple för tillfället vilket känns lite halvkul sådär. Jag önksar verkligen att jag kunde sitta där på planet nu också, med dem.

Idag skiner solen, litegranna, och jag ska nog träffa mina vänner idag. Men först ska jag ta tag i livet, som det brukar låta, ta mig en dusch och fixa mig. Jag fastnade framför OTH nu på morgonen. Inte bra mig själv. I alla fall så ska jag nog sova hos min snälla farmor och farfar idag, känns lite väl jobbigt att vara ensam i detta hus hela tiden. Men så underbart det är att vara ledigt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0