NY KAMERA!

JAG HAR KÖPT EN KAMERA!!!
Tjihooo, det blev en Panasonic Lumix TZ5. Det är en kompaktkamera med systemkamera funktioner, alltså bra zoom (10x) och sådär. Det är riktigt roligt nu med kameran.
Jag och farfar åkte till affären och så kollade vi på kameran. Det slutade med att jag köpte den och det är jag glad över. Priset på kameran blev 3000 och det känns bra.

På eftermiddagen, när jag var ute och fotade kom J och A hit och överraskade mig. Det var lite trevligt och vi åt bullar samt såg på en kinesisk slagsmåls film och en norks film där de enda de gjorde var att knarka typ.. Vi såg inte hela av någon av dem utan de åkte precis hem. Middag om femtio minuter men först ska jag installera CD skivorna från kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0