Ont, ont, ont.

Jag har räknat lite matte idag bland annat. Kollat igenom mitt hemprov och sådär. Sedan har jag skrivit svenska och gjort franska. Fy vad mycket läxor det låter som! Fast mestadeles av dagen har inte ägnats åt pluggande. Jag har precis tränat, både styrka och yogaövningar så nu känner jag mig härlig i hela kroppen!
Dagen idag var extremt seg! Först höll vi på med musikalen, men det var inte kul alls idag. Vet inte varför riktigt, men det blev bara så. Mitt satans ben var inte heller toppen idag så jag var nog lite sur och tvär.
Det verkar faktiskt som att det har ett samband det där, men humöret och knät. För när jag har ont så orkar jag ingenting kul. Men det gör liksom inte super ont, utan det känns bara. Tror på något sätt att jag vant mig vid den hemska smärtan. Går det inte över nu blir det väl medicinen igen. Suck. Hur som helst så har jag fått knölar på skelettet på samma ben. Det gör inte ony utan är bara mer obehagligt. Min sjuksyster i släkten sade att om de inte försvann så skulle vi gå till doktorn med det. Men det gör det nog! Usch, vad mycket problem jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0