Packa, packa, packa.

Idag var det underbart väder! Vi spelade volleyboll ute på rasten och jag hade shorts på mig. Efter att vi slutade skolan så lade jag mig i solen. Helt underbart! På eftermiddagen mötte jag min syster i Täby där jag handlade skor till balen. Ett par fina vita klackskor blev det. De var jättebilliga så jag kanske till och med kan köpa ett par till. I alla fall så har jag nyss ätit middag och jag och syster försökte locka mitt hår med en plattång men det gick inget bra. Så nu vet jag inte hur det blir på balen...
Hittade en instruktion, ser så enkelt ut.. Vi får kanske pröva igen. ^
Ska inte göra något ikväll. Eftersom det är utbildning imorgon så ska jag upp tidigt. Att jag halvsover redan nu är en annan femma. Det blir en hektisk tid imorgon. Så nu ska jag packa inför alltihopa, både till L och tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0