Premiärbadet!

Idag tog jag årets första bad! Det var ganska lagom härligt faktiskt, jag, Eb och J satt och solade och sedan doppade vi oss jag och J. Jag simmade till och med några tag.. Väldigt sent första bad bara. Tror jag badade i april förra året, men man kanske har blivit mer badkruka med åren. Haha.
Innan badet bakade vi muffins med massor med glasyr på. Det var mumsigt och det satt bra med en muffins på bryggan i solen.
När jag kom hem åt vi lyxmiddag eftersom mina föräldrar varit borta. Innan vi satte oss så upptäckte vi ett litet getingbo på den ena stolen. Det var alltså någon liten rackare som bosatt sig på våran stol under veckorna det varit dåligt väder och det var ett gulligt litet bo. Jag fick lite presenter också, en klänning, ett träningslinne som var asballt med inbyggd ipod ficka och sedan en t-shirt. Klänningen hade jag önskat mig och jag funderar på att ha den på skolavslutningen. Den är jättefin! Jag älskar amerikanska affärer!

Nu på kvällen har jag pluggat franska. Prov imorgon, trodde det var idag, men icke. Så nu blir det att ladda om batterierna till imorgon men det lär inte vara så jobbigt. Det ordnar sig alltid.

Kommentarer
Postat av: frida

lägg upp bilder på sakerna du fick och avslutningsfest klänningen:D<3

2009-05-25 @ 22:09:23
URL: http://beliveinyouself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0