Regnig morgon.

Det regnade nyss. För första gången på flera veckor och jag åker tåget till skolan istället för att cykla. Jag gillar regn ibland, det kan vara mysigt att bara sitta inne i soffan och mysa till en film men ute vill man inte vara då. Fast jag tror vi alla behövde lite regn nu, både blommor och bin. Det blir så vackert ute när växterna slagit ut! Tillexempel när körsbärsträden blommar. Åh, det är då det verkligen är sommar! I love it.

Hemkunskap nu på morgonen. Eftersom vi hade hemstudiedag förra veckan hade vi många frågor i läxa. Jag har redan gjort dem, många var det också. Säkert en 30 st. Sedan är det SO och idrott. Vi slutar med språk. Hur som helst så är jag lagom glad över skolan idag. Det jobbigaste är att gå upp på morgnarna och veta att man måste. Det går liksom inte att tjuva tio minuter på tiden. Eller jag kan, tidspessimist som jag är. Då räcker tiden nästan alltid till. Haha.


Kommentarer
Postat av: frida

jasså du säger det,blommor och bin?XD skoja bara:P

2009-05-05 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0