Sluta..

Nu ska jag strax träna lite. Men först ska jag skiva ut min fördjupning om Isotoper samt om buddhismen. Mamma ska få läsa för att se vad som behöver fixas och ändras inför inlämningen.

Idag var jag hemma hos Eb efter skolan med A och J. Vi åt mellis och studsade. Man hinner inte så mycket när skolan slutar tre. Det är verkligen den segaste dagen av dem alla på onsdagar. Då är det massor med jobbiga lektioner. Så nu vore det inte helt fel att kasta in handduken för sista gången och sluta. Men det gäller att inte släppa taget nu, sista veckorna. Fast mer än på länge börjar jag känna att det är skönt att sluta nian. Nu vill jag bara bort därifrån, men jag vill inte tappa kontakten med er alla. Jaja, träningen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0