Slutet på en härlig helg.

Nu är den här härligt långhelgen över. Snart är det dags för skola igen, men ärligt talat så känns det inte så tungt eftersom vi slutar om tre veckor. Och idag om tre veckor åker jag till Frankrike! My love.
Idag har jag pluggat engelska och franska mest. Gjort lite svenska också. Sedan är SOn helt utskriven, det är inlämning imorgon.. Känns ganska bra faktiskt. På förmiddagen fotade jag också lite med min nya kamera. Underbart. Försöker lära mig lite kring alla olika inställningar som finns också. Ska lägga upp bilder när jag flyttat hem igen, imorgon kanske, när mina föräldrar kommer hem från NY. Gud så avundsjuk jag är på dem.

Jag tränade nyss och nu väntar duschen. Sedan är det middag och så ska jag bara slappa lite och somna tidigt. Det blir nog härligt det. Syster och två kompisar bakade nyss chokladbollar, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0