Sommarjobb?

Alldeles snart så ska jag bege mig till stranden här för ett möte på kiosken angående sommarjobb. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet nu! Det vore alldeles perfekt för mig!
Idag har dedt varit lite upp och ner sådär. En allmänt seg dag. Det bra var att nationella hörprovet gick jättebra! Mindre bra var att jag blev typ "tacklad" på idrottslektionen, vi körde rugby, så att jag flög en bit och landade på höften och mitt onda knä. Det gjorde galet ont och jag började skaka. Hur som helst så är det bättre nu.

Igår på eftermiddagen/kvällen så lånade jag mina föräldrars systemkamera för att fota lite i trädgården. Det är så roligt när våren kommit och det finns blommor! Och idag på kvällen ska jag möta J också, för att få min skoltröja! Ohlala så roligt.

Ikväll är det tänkt att jag ska springa. Men vet faktiskt inte om det går nu. Värk i knäet och höften mår väl också sisådär, inte värre än ett blåmärke, men ändå. Det kanske är dumt att ge sig ut. Let's see..

Kommentarer
Postat av: frida

din blogg är lite konstig nu den är hackig i bland:S

när får vi andra tröjan?:P

2009-05-11 @ 16:50:22
URL: http://beliveinyouself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0