Utbildning, here I come!

Snart ska jag ge mig av till stranden för att gå serveringsutbildning plus lära mig alla maskinerna i cafét. Ska bli ganska roligt, men det bär mig emot att det är inomhus när solen skiner. Fast det verkar ju inte som att det ska bli sämre kommande dagar så det är ju bra.

I kväll ska jag fira L som fyllt år. Det ska bli superroligt och sedan sover jag över där på kvällen. Innan L så ska jag och mamma tillsammans med S på Bounce dansföreställning. Det ska också bli roligt! Den enda lilla nackdelen med den här veckan är att vi har prov på måndag vilket betyder att jag måste plugga imorgon. Kan nog det mesta redan, men ändå!

I går kväll var jag så sjukt galet trött att det inte var bra. Vid tiotiden kände jag hur ögonen, hjärnan, kroppen, allt bara skrek efter sömn. Ärligt talat somnade jag nog vid elva igår. En fredag liksom. Men skönt var det och jag vaknade faktiskt pigg! Så nu ska jag nog orka med dagens händelser trots att jag gick upp klockan åtta. Jaja, nu ska jag borsta tänderna. Sen tigga skjuts till stranden, fem minuter med cykel bort. Haha, nej men mamma ska hämta mig efter utbildningen så då orkar jag inte ha cykeln där och gå, det vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0