Utebad.

Igår kväll så sov jag över hos Eb. Först spelade vi kort och sedan gick vi ner till ip ett litet tag. Efter att L och A hade sprungit litegrann så gick vi hem till L och badade jacuzzi. Det var underbart verkligen, cirka 38 grader varmt i vattnet och så bubblade det så härligt. Vi badade säkert i två timmar och vid kvart över ett var vi hemma hos Eb igen och då  dröjde det inte länge innan vi somnade.

Idag åkte vi till stan! Jag hittade inte balklänningen, men jag köpte en annan! Den var jättefint blå och så satt den bra också. Så jag är nöjd, trots att den var dyr och jag blev sur på affären då de hade olika bud om öppet köpt. Jag åt middag hos farmor och farfar och nyss såg vi på Försoning, den filmen är underbar! Fast så himla sorglig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0