Temadag.

Dagen idag var lugn. Jag och L bakade amerikanska muffins med illrosa glasyr på. De var jättegoda faktiskt, men mättande. Vi bakade till cirka lunchtid och därefter sålde några våra kakor och vi gav bort några. Man orkade inte mer än en och vid ett slutade vi.

Jag har bara vilat idag, och det behövde jag. Och haha, min lärare frågade idag om hur mitt ben var. Det var ganska snällt, ärligt talat. Imorgon är det ledig och oh så skönt det ska bli. Men först av allt lite jobbigt. Tråkigt, för mina föräldrar åker till New York imorgon! UTAN MIG! Det kan man kalla för dumt...  I alla fall så blir min helg säkert rolig ändå!

Kommentarer
Postat av: jessika

du har ju mig;)

2009-05-20 @ 16:35:39
URL: http://jesssikaarlerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0