Jag vill också!

På något konstigt sätt känns det som om idag och den här långhelgen är början på något nytt. Början på något alldeles annorlunda, och jag önskar det, men samtidigt vill jag inte förlora det som varit. Gud så det skrämmer mig vilket antagligen märks. Tyvärr kan jag inte sätta fingret på vad som egentligen är jobbig, men allt är bara det. Så är det givetvis inte, utan allt känns bara så för tillfället.

Hur som helst så vill jag åka till USA så enormt mycket nu. Jag älskar verkligen det där stora landet. Egentligen vet jag inte varför, med tanke på hur det egentligen fungerar. Men jag gör det bara. Jag vill gå runt där. Vara där och bara titta i deras affärer, allt liksom. Och så åker mina föräldrar dit imorgon!
Jag blir lite ensam här de här dagarna, syster är på läger, bara över dagen, men ändå. Det blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0