Valborg!

Veckan har varit fullspäckad! I onsdags så var jag i skolan på dagen och sedan åkte jag till Täby. Där köpte jag en jättemysig tunika, en t-shirt, ett linnte (i somriga färger, dock ganska lite Johanna) och ett svart linne. Juste, ett par dyra(!) tights köpte jag också. Men man blir så trött på dem när de går sönder hela tiden. Det är irriterande.  I alla fall så var den skoldagen ganska lugn. I torsdags så hade vi SO prov bland annat. Det gick nog ganska bra! Efter provet åkte jag hem. På Valborgskvällen var jag först hemma hos M innan vi gick till elden och mötte mina andra kompisar. Kvällen blev lyckad och väldigt mysig!

Nu är det långhelg också. Gud så underbart, tråkigt bara att det är kallt ute.. Idag ska jag plugga matte och franska samt springa hade jag tänkt. Sedan får vi se vad som händer.


Något suddiga bilder, men ändå, min mobilkamera är inte toppen.
Bilder på elden plus ett av mina "fotooffer".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0