Varför åtta?

Skolan och det nationella provet i matte väntar! Alltså, varför är skolan så dum att den placerar ett nationellt prov klockan åtta? I matte också. Det tycker jag är lite taskigt eftersom man knappt vaknat upp när visaren passerar tolvan och den lilla är på åttan. Fast jag lär vakna upp någorlunda bra i alla fall efter cykelturen till skolan. Tågen vågar man inte lita på när det är nationella prov. Det har verkligen varit så att det har varit fel på dem varje gång vi har haft ett prov. Så nej, jag tar cykeln. Sedan så kan man ju inte direkt klaga på vädret heller.

Idag är det blå himmel och grönt ute! Hoppas det förblir så och att körsbärsträden slår ut riktigt nu. Då kan jag sno med mig systers kamera ut och fota dem. Jag måste verkligen ha en kamera! Men efter måndag så vet jag troligen om jag får sommarjobb, och då, ska jag köpa en! Got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0