What's lost in your soul, it's found in my heart.

Jag blir så extremt trött på allt som försvinner hela tiden! Allt som bara inte vill gå som det ska, allt som bara går fel hela tiden. Jag är trött på allt som försvinner nu. Alla saker som man letar efter finns aldrig. Ibland är det så att man inte orkar bry sig om försvunna saker alls. Men ibland är det tvärtom och det enda som spelar roll är att hitta den där dumma saken. Nu är det mitt ipodhögtalar fodral som är borta. Med fjärrkontrollen i. Den har säkert varit det i över en månad, men det är först nu som det verkligen spelar roll. Så trött man blir!

Plus att jag är trött på allt som varken försvinner eller stannar kvar. Stannar kanske det gör, men inte bra menat. Bara plågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0