Going through a foggy day.

Idag vaknade jag, trött som sjutton, med en blå himmel utanför fönstret. Nu är det igenmulet som tusan och jag vet inte hur det kommer sig. Det är första advent idag och på våran köksbänk ligger några enormt lockande skumtomtar som bara väntar på mig.

Igår kväll jobbade jag tillsammans med två kompisar på den enas föräldrars gemensamma födelsedagsfest. Det var väldigt roligt trots mycket disk. Min kompis som förövrigt har ett väldigt fint namn, höll ett väldigt vackert tal till sina föräldrar som nog berörde oss alla. Så vackert!
Kvällen avslutades med lite dans, disk och jag landade i sängen strax efter två idag.
   Tack för en trevlig kväll!

Idag ska jag spendera mina ögon framför datorn, framför engelskan och framför historian. Tror jag försöker klämma in lite företagsekonomi emellan också. Funderar även på att ta en springtur då jag tror jag inte kommer hinna träna imorgon eftersom mamsen min fyller år imorgon. Slutar ju sent på måndagar (nu skrev jag fredagar och längtar till nästa...). Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0