Long time no see.

Det var ett tag sedan sist. Liver rullar på som det ska göra och trots att jag har pluggat hela dagen idag känns det inte som en stressig vecka. Nästa blir desto jobbigare, men är man en supergirl så är man.

Idag tog jag vaccin mot den såkallade Nya influensan. Jag vet inte om jag skulle velat göra det egentligen men en vän övertygade mig. Så nu sitter jag här med värk i armen, inga biverkningar än så länge. Men vem vet, det kanske kommer?

Imorgon bjuder dagen på skola, förhoppningsvis (?!), kanske blir jag däckad ett dygn som alla andra? I alla fall så kommer jag masa mig iväg till den stora staden imorgon för, som så många andra, att se New Moon. Ska bli superroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0