Off for a new week.

På väg mot sängen, måndagen och ytterligare en vecka i skolan. Helgen har passerat med fina vänner, en bio, plugg, träning, jobb, familj och lite sådant där som man lever en extra sekund på. Idag har jag sprungit, förbi min första skola, som vanligt, och nostalgiserat lite minnen därifrån. Både bra och dåliga. Men vilka minnen jag än tänker på är skolan grymt mycket mindre än jag så jag såg den då. Fast det är väl så, man växer och omgivningen blir mindre helt enkelt.



Veckan ser på pappret ganska lugn ut, ett prov, en redovisning och lite smått sådär. Men det ska nog gå bra ändå. Ser ut som att jag kommer vara barnvakt åt mina kusiner några timmar på fredag. Men det är bara roligt!

Nu ska jag dra mig mot sängen, åker tidigt till skolan. Hemifrån strax innan sju låter hemskt. Jag tror faktiskt jag börjar bli lite mindre tidspessimistisk än vad jag varit vilket är bra! Fast det är bra att åka tidigt ändå.. Ifall att liksom. Har ju suttit fast på tåget för strömproblem och lövhalka i veckan. Kan ju bara vänta på vintern, gud vad det kommer bli problem då. Jaja. Så är det, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet.. Hate it!

2009-11-09 @ 18:57:34
URL: http://samn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0