SOOOL!

Jag lever. Sprutan tog uppenbarligen inte kål på mig. Min arm däremot, den dog. Jag har haft svårt att röra den och vaknat på morgonen nu två dagar i följd av att jag legat på den ömma armen. Nu börjar det ge med sig och jag kan faktiskt ta handen över hvudet! Vilket framsteg.

Kvällen igår var jättemysig. Vi åt middag tillsammans ett gäng och tittade sedan på bion. Ett minus med filmen var att alla småflickor satt och skrek så fort karaktärerna visades på skärmen. Men annars så. Kul var det i alla fall!

Hur som helst så har jag spenderat hela dagen framför franska papprena, bakom kameran och vid datorn. Har faktiskt ätit lite också! Nu ska jag antingen ta mig lite ledig tid, gå ut en stund, eller så sätter jag mig vid matten. Jag tror det blir att gå ut i trädgården med kameran kanske, eftersom det faktiskt är sol! Även om den redan börjar dö ut lite bakom trädtopparna. Fast sol, det har det varit i alla fall!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0