Wishes.

Många önskar sig saker. Som en ny dator, en ny tv, kläder eller pengar. Det gör vi nog alla i en viss mängd. Jag önskar mig också precis de sakerna och det är inte svårt att räkna ut vad som kommer stå överst på listan inför jul.
Men ibland önskar jag mig inte saker. Inget man kan ta på. Jag önskar att just jag betydde något. Att jag skulle vara viktig inte bara för min familj utan även för andra. Inte bara för de som sätter mig framför allt på jorden. Det är precis vad jag önskar mig. Att betyda något, att göra skillnad för någon eller några. Det finns dock inte framför mig, jag vet det, men det är mycket enklare att önska att det någon gång händer än att inse att det aldrig kommer ske.
Ändå, hoppas jag att det en gång gör det.

Kommentarer
Postat av: Pommes

Katten du önskar dig något du redan har eller snarare är i det här fallet. Kanske tänker du större än vad jag gör i det här fallet,att du vill betyda något för världen. Då är det upp till dig. Göra rätt val, finnas där för alla, döm inte någon efter personens utseende, ge alla en chans. Jag tvekar inte en sekund på dig och vet att du klarar allt du vill =) Står precis bakom dig så länge du vill ha mig där. hahaha och det gör Lou-Lou också;)<3 Ut och surfa den våg som vi kallar livet och visa världen, det du och jag redan vet <33

2009-11-13 @ 11:14:29
Postat av: Pommes

Ps. Vi lever nu, allt kan vi nå! Ut i livet känn att vingarna bär. Våga ge, lev och lär. Ds.

2009-11-13 @ 11:46:06
Postat av: Pommes

En sak till... Varför är den lila?! Varför är min namn grej Lila?!:O läskigt! man liksom försvinner i färgen o.O jag borde kanske gå olägga mig en stund.. samla krafter för att rymma till skolan!

2009-11-13 @ 11:47:36
Postat av: sara

You mean everything.

2009-11-14 @ 17:46:06
URL: http://samn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0