Darkness is all around us.

Det är becksvart ute och har inte blivit en nyans ljusare sedan jag steg upp för kanske en timme sedan. Man kan nästan sova utan rullgardin nu när man ska upp så tidigt som mig. Det är ganska sorgligt, men på något sätt mysigt. Och igår njöt jag som tusan av en dag helt utan plugg. Okej, jag tränade lite på engelskan vilket precis påminner mig om hur mycket jag måste läsa i läsboken vi har att läsa typ elva kapitel i till på fredag. Det får bli på tågresan från skolan då jag har sällskap på vägen in. Och ikväll. Och imorn. Hela baletten.

Idag kommer min mormor och morfar hit för att hälsa på en stund. Det ska bli mysigt och roligt att träffa de igen eftersom det var en evighet sedan sist.
Hur som haver, jag har företagsekonomi nu så här på morgonen och måste skynda mig för att försöka att komma i tid till lektionen då tågen inte är på våran sida nu för tiden. Jag har dock tagit med mig böckerna och pennorna hem så jag kan gå direkt till lektionen.

Bara medan jag skrivit detta har det blivit ljusare ute. Det är ju i alla fall positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0