Ibland planerar jag lite för mycket saker..

Engelska
Matte
Svenska
Företagsekonomi
Historia

Det är det jag ska göra den här helgen i pluggväg. Tror det blir så att jag sätter mig både imorn och på söndag faktiskt. Det känns lite jobbigt dock med tanke på allt som jag planerat den här helgen. Ikväll ska jag i alla fall träffa alla mina kompisar från förra skolan och imorgon ska jag fira en annan kompis som fyllde år i veckan. Så det lär bli roligt! På söndag blir det även träning. Nu ska jag först gå ner till affären och handla för att jag ska göra en efterrätt till mina kompisar. Ska bli jätemysigt!
Dagen har varit bra. Hade idrott utomhus klockan nio i morse vilket inte riktigt var lika mysigt som man kanske hoppats på. Förfrusna til isbitar gick vi sedan in igen. Sedan hade vi prov och det kändes bra. Jag tror min text vi skulle skriva blev bra också, så jag känner mig nöjd!

Nej, måste kila nu. Ska inte dra ut på tiden idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0